štvrtok 23. októbra 2008

Dom vo vani

Dnes som si šiel umyť vlasy,
zmyť telo,
a ešte čosi.

Znie to divne takto na úvod,
ale vysvetlenie sa vždy dá nájsť.

Mám po domácky vyrobenú psychózu.
Preto sa ma báť nemusíte,
ale ani sa mi nesmejte,
lebo som ju vyrábal zručne.

Zavrite si prosím oči.
Uvoľnite sa,
ale nie príliš.
Predstavte si dom,
na dome zvon.
Dom má verandu,
tak štyri kroky širokú.
Príďte, zaklopte na zvon.
Nevstupujete,
čakajte na prahu.
Nebojte sa,
v dome je ich niekoľko.
Ubezpečujem Vás,
toho zlého sa netreba báť,
ten Vám bude chcieť zle,
preto ani neotvorí.
Čakajte, kým sa dvere neotvoria,
pozve Vás niekto dnu.
STOP!
Nevstupujte,
ostaňte na prahu.
Veďte rozhovor.
Oči otvárať netreba.
Jedno však musíte.
A to nezabudnite.

Pri lúčení,
a úsmevoch,
spravte štyri kroky dozadu.
Otočte sa,
a utekajte ako o život.

3 komentáre:

... povedal(a)...

prerabacky.... nove veci chcem... sak pockaj kym buedem vo viedny.....

MorcaJobko povedal(a)...

No slečna Vám sa nejako zlieva asi všetko dokopy. Toto som neprerábal, ale som Vám to čítal, a aj to až po tom čo sa to dalo prečítať tu.

Nepite prosím....

... povedal(a)...

uz nebudeeeeeeeeeeem, alebo aspon nebudem sadat za pocitac, ked budem pit :( sa ospravedlnujem vazeny pane ,verejne a pokorne