utorok 17. júla 2007

Život z novu

Daj si, len si daj.
Poteš sa, uvidíš raj.
Choď až na kraj.
Hranice zábavy a závady.
Snáď ti to nevadí.
Hlavné je, že ťa to baví.
Všetko pre zábavu.

Dám ti mesiac, ten má krajšiu farbu.
Zobuď sa slnko.
Slnko znamená radosť.
Radosť unavuje a smútok deptá.
V depresií byť nečinný, a bez únav.

Všetko pre to, že som. Všetko kvôli Tebe.

Máš záhradu plnú šedých ruží.
Chyť ich a zafarb.
Vypi si život až na dno síl,
ktoré snáď ešte máš.

Ťažko sa dýcha, lebo dýchaš smrad.
Ja som sloboda, tak vyzliekaj sa!
Nikdy už neuvidíš viac.
Ja som to čo nikdy nepoviem.
Domýšľaj si, sni, snívaj!
Skreslený pohľad maj,
veď cez hmlu nevidíš.
Bezo mňa si slepá a ja to vidím.
Tak never mi, a nebudeš šťastná.
Zabráň šťastiu a ja ťa nevyčerpám.

Kto je živší?

Zmeň svoj život znova,
zabudni kde máš hlavu.
Zatancuj si znova.
Zmeň svoj život.
Zabudni na všetko, sklam sa,
znovu a znova.

Zmeň svoj život znova.
A jebni mi prosím.

Žiadne komentáre: