nedeľa 22. júla 2007

Sex a prázdny sex

Chcem sex.
Musí byť nezáväzný a besný.
S niekým koho poznám,
ale milujem ho.

On, či ona nepozná mňa,
a ja nepoznám ju či jeho?

Chcem sex, taký aký som mal,
len spomienka sa stratila,
alebo ostala v mojom úde?

Chcem milovať?
Použiť pri tom telo a či dušu?

Na konci chcem zistiť,
či to stálo za to semeno.

Chcem sex?

Neviem... . . .

Načo uvažovať o tom,
čo sa dá splniť pudom?

Prečo zmáčať papier slzou, semenom, krvou,
hoci ho nikomu neodovzdáš?

Zároveň by som si upiekol chleba.

No musí mi obtrieť podnebie, ďasná,
ale bolo by krásne keby mi zlomil zub.

Milujem sa perfektne.
Hoci len s Tebou.

Posielam ti bozk.
Snáď ti pristane na klitoris.

Aká jednoduchá predohra.
A zároveň klamem.

Nenávidím sex.
Čistý sex je tak hnusný.
Je mi zle z tej čistoty a obyčajnosti,
ma len napína.

Nechcem vidieť svoje zvratky.
Stačí, že vidím svoje vnútornosti,
krvavé a obliate vodou.

Asi by bolo krásne vysušiť ma.
Ostane pár kostí,
nechtov,
a možno vlasov.

A čistá prázdnota...

Žiadne komentáre: