nedeľa 27. mája 2007

Nechaj ma, pomôž mi

Nechaj ma premýšľať,
nechaj ma vyčkávať,
nechaj ma ponížiť sa,
nechaj ma komplikovať,
nechaj ma padať.
Pomôžeš nám tým.

Nechaj ma priblížiť sa štastiu.
Nechaj ma ísť k skaze.
Nechám ťa omotať si ma.
Nechaj ma byť Tvojím zvieraťom.

Nechaj ma zničiť sa,
nechaj ma klesať,
nechaj ma odraziť sa z kameňa.
Nechaj ma uľaviť sa.
Nechaj ma prejsť Tebou.
Nechaj ma spomínať,
nechaj ma vzlietnuť.
Nechaj ma vrátiť sa.
Nechaj ma robiť to čo chceš TY.
Nechaj ma sa doudierať.
Nechaj ma spáliť sa.
Nechaj ma žiť mimo života.

Nechaj ma milovať.
nechaj ma pogrcať sa.

Pomôž mi byť Tvoje všetko.
Pomôž mi voňať ťa.
Pomôž mi zabiť sa.
Pomôž mi byť zviera.
Pomôž mi zviesť sa,
pomôž mi nahor.
Spanilá hviezda, zabi ma.
Pomôž mi narodiť sa.
Pomôž mi obuť sa a ísť.
Pomôž mi vypľuť črevá a všetky vnútornosti
včetne srdca.

Žiadne komentáre: